De parochiezaal van Kluizen

De parochiezaal van Kluizen is gelegen naast de kerk van Evergem-Kluizen.

OPGELET: 1 VERHURING PER WEEK-END

De Parochiezaal van Kluizen staat in de eerste plaats ter beschikking van de bij de vzw aangesloten kluizense verenigingen. Deze verenigingen hebben voorrang bij het huren van de parochiezaal. Dit wil zeggen dat ze 1 jaar op voorhand de zaal kunnen reserveren. Privé personen van minimum 21 jaar of vreemde verenigingen kunnen echter ook gebruik maken van onze zaal, op data dat er geen aanvragen zijn van de aangesloten verenigingen en dit maximum 7 maanden op voorhand van dag naar dag vb: 3 oktober voor reservatie 3 mei. Voor de maanden Juli en augustus kan dit 1 jaar op voorhand.

Onze Parochiezaal biedt plaats aan Max 120 personen voor gezellig tafelen .

Opgelet: Het is verboden fuiven te organiseren. Alle privé feestjes moeten op basis van persoonlijke uitnodigingen zijn en het aantal aanwezigen zijn op voorhand geweten.

• Naast de grote zaal beschikt deze locatie ook over een veranda en een grote mooie afgesloten tuin.
  • Op 200 meter afstand kunnen onze klanten gebruik maken van de gemeentelijke parking aan de Noordlaan.
  • Het is bij wet verboden te parkeren op het kerkplein. TOEGANG BRANDWEER !!!
  • onze zaal is voor leveringen ook bereikbaar via de Eennaamse straat, voor levering van springkasteel enz..
Zaal mogelijkheden

Onze Parochiezaal biedt plaats aan 120 personen voor gezellig tafelen. Voor recepties, babyborrel, familiebijeenkomsten, verjaardagsfeestjes enz…

Opgelet: Het is verboden fuiven te organiseren. Alle privé feestjes moeten op basis van persoonlijke uitnodigingen zijn.

Keuken info

De keuken beschikt over al het nodige voor feestjes tot 120 personen. Inclusief afwasmachine.

Tuin en veranda

Het is verboden te  parkeren op het kerkplein. TOEGANG BRANDWEER !!!

/sites/default/files/styles/top_image/public/default_images/pz-top-image_0.jpg?itok=rayCMT7-